lördag 28 april 2012

Uppvakta dig själv med...

goda tankar!!!


 Kanske tänkte du som jag i början.... men allt är inte som det först ser ut. VÄRT att lyssna på och ta till sig! Uppvakta dig med något gott - tänkt något bra. Ge dig en bra dag.

KraM


------------------------------------------------------ Gå in på flikarna högst upp så hittar du mig på facebook om du vill. Du hittar också till familjeföretaget Blomberg Entertainment på Länksidan och vill du veta lite mer om hur det är att Vila i frid redan i livet - så är du välkommen tillbaka. Det är en livsuppgift, känner jag.Och många saknar just frid, tycker jag mig ha märkt. Skrivarcoachen Ann Ljungberg har betytt mycket för mig och mitt skrivande i vinter - besök hennes SkrivPuff och få ett nytt ord att skriva om varje dag. Ett skönt sätt att få hjärnan att vakna till liv! Titta in på Novellodikt-sidan och utbyt tankar med mig om dagens Pufford!

3 kommentarer:

  1. Att uppvakta sig själv med goda tankar känns som en god idé.

    SvaraRadera
  2. Kanske ibland lättare sagt än gjort. Bra att bli påmind.

    SvaraRadera